poniedziałek, 9 marca 2015

Rymyjemy, czyli jedyny taki blog kulinarny

Rymuję od wieków, taki urok otrzymałam, ale do tej przypadłości nic innego nie dostałam:(
Zastanawiam się latami, co zrobić z tymi rymami, bo skoro w głowie je mam, to chętnie je dalej podam.

Kombinuje więc i  tworzę, czasem myślę o mój boże, przecież nic nie będzie z tego, nikt nie przeczyta tekstu mego...
Brak tu rytmu i okładki, nie ma reklamowej gadki.
Gdybym choć śpiewać umiała, to bym rymy wyśpiewała ;)

Ale śpiewać nie potrafię, nie mam modnych ciuchów w szafie, co bym fotki napstrykała i rymami opisała.
Dziś poezji nie czytają, wszyscy TV oglądają, albo w internecie siedzą i tam dzielą się swą wiedzą.

Więc usiadłam, pomyślałam, nowy pomysł zrymowałam i tak oto  blog powstaje, na którym przepisy zapodaję.


przepisy na jedzenie mniej lub bardziej zdrowe
przepisy na obiady wyborowe
przepisy na romantyczne kolacje
a nawet przepisy na libacje

ups…znaczy na przyjęcia i bale
i zawsze będą to przepisy doskonałe




...więc jak przepisu na dobre życie szukacie - od dziś na rymyjemy zaglądacie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz